Aikajanan tuki esittäytyy

Aikajana-työajanhallintaohjelmiston tukipalvelu palvelee ohjelmiston käyttäjiä antamalla monipuolista käyttöapua, konsultointia sekä koulutusta. Tuki toimii lähellä asiakasta ja onkin tärkeä kanava ohjelmistoon liittyvän käyttäjäpalautteen saamiseksi.

Millaisissa asioissa tukipalveluun ollaan yhteydessä?

Aikajanan tuelle tulee viikoittain kymmeniä yhteydenottoja, joista suurin osa on Aikajanan toimintaan liittyviä kysymyksiä, jotka ratkeavat käytön opastuksella. Tukipalvelussa ilmoitetut tukipyynnöt testataan testiympäristössä, jolloin selviää onko kyseessä virhe vai johtuuko tilanne mahdollisesti jostain muusta asiasta. Useimmiten ongelmat ratkeavat sillä, että tarkistetaan ohjelmiston oikeanlainen käyttötapa tai mahdolliset ongelmat siinä laitteistossa, jolla ohjelmistoa käytetään.

Käyttäjäpalaute ja kehitysideat

Aikajanan tukipalvelun ensisijaisena tehtävänä on auttaa ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä, mutta yhtä tärkeänä tehtävänä on ottaa vastaan käyttäjiltä tulevia kehitysideoita. Käyttäjiltä saatava palaute on äärimmäisen tärkeää ohjelmiston kehityksen suunnittelun näkökulmasta, joten palaute on aina hyvin tervetullutta!

Tukipalvelun kautta hoituu myös koulutuspäivien varaaminen.

Tarvitsetko apua Aikajana-ohjelmiston käytössä?

Aikajanan tuki palvelee niin puhelimitse (+35840 521 9174), sähköpostilla kuin verkkosivuilta löytyvän yhteydenottolomakkeen avulla.